קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

קציצות עוף מטוגנות עם רוטב יוגורט הודי

קציצות עוף מטוגנות עם רוטב יוגורט הודי
מתכון קציצות עוף מטוגן במחבת עם מרינדה יוגורט הודי יכול לספק את הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. במנה עיקרית זו יש 409 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. אם יש לך כוסברה, מלח גס ופלפל, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. נסו מרינדה יוגורט הודי, קציצות עוף מטוגנות עם רוטב רדאיי, ו קציצות עוף מטוגנות עם סלט שומר מגניב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.