קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

קציצות עוף קוריאניות

קציצות עוף קוריאניות
קציצות עוף קוריאניות יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 237 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו מלח, רוטב סויה, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: ברביקיו קוריאני בגריל Short Rib Dogs W / חמוץ אפרסק מתוק + סלט קוריאני חריף, Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה, ו קציצות עוף.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.