קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות24
ציון בריאות6
מגזין

קראנץ ' ג'ינג'ר-דבש ללא גלוטן

קראנץ ' ג'ינג'ר-דבש ללא גלוטן
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו 15 דקות לבלות במטבח, קראנץ ' ג'ינג'ר-דבש ללא גלוטן עשוי להיות מדהים חלב חינם מתכון לנסות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 146 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים.. אם יש לכם דבש, דגני בוקר, קוקוס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 42%. ציון זה מוצק. קראנץ 'אורז ג' ינג'ר ללא גלוטן, מוקפץ צמחוני קל עם אננס ג'ינג'ר דבש ורוטב שמנת קשיו {ללא גלוטן}, ו מוקפץ צמחוני קל עם אננס ג'ינג'ר דבש ורוטב שמנת קשיו {ללא גלוטן} דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל -250 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
2
בסיר 1 ליטר מחממים סוכר חום, חמאה, דבש וג ' ינג ' ר לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מסירים מהאש; מצננים מעט. לתבנית צלייה מודדים דגני בוקר, שבבי בננה, שקדים וקוקוס. מערבבים פנימה תערובת סוכר חום עד לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
בננה צ ' יפסבננה צ ' יפס
סוכר חוםסוכר חום
שקדיםשקדים
קוקוסקוקוס
דגני בוקרדגני בוקר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
4
אופים 50 דקות, תוך ערבוב כל 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מורחים על נייר שעווה או לסכל; מגניב על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
מניחים בקערת הגשה; מערבבים חמוציות. אחסן בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט
לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. הבלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסיאתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפים בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. הענבים מקורם בטרוירים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק הלואר.