קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות180
ציון בריאות0
מגזין

קרוסטיני לחם תירס

קרוסטיני לחם תירס
המתכון Cornbread Crostini יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 180 מנות. עם 13 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים אהבו את המתאבן הזה. אם יש לך סוכר, ביצים, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Herbed Cornbread Crostini, Crostini di fegatini (כבד עוף טוסקני Crostini), ו Crostini di Fegatini (Crostini כבד עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 40
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים יחד את כל החומרים רק עד לחלח. הבלילה כפית לתוך מחבתות מאפין משומן (כ 1 כף. לכל כוס).
3
אופים, בקבוצות, 15 דקות או עד חום זהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
הערה: מגניב לחלוטין, להקפיא שקיות מקפיא פלסטיק zip העליון עד 1 חודש, אם תרצה בכך. כדי לשרת, לארגן את המספר הרצוי של סיבובים לחם תירס על תבנית אפייה, ואופים ב 350 במשך 5 עד 6 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
לחם תירסלחם תירס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.