קושימומחה
מוכן ב35 דק.
מנות81
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג המולד
מגזין

קרם וטעים ליקר ביצים פאדג

קרם וטעים ליקר ביצים פאדג
פאדג'ליקר ביצים שמנת וטעימה עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וידידותי לפודמפ משרת 81 . מנה אחת מכילה 45 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. לכו לחנות ואספו חמאה, אגוז מוסקט טחון, מרשמלו ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. מתכון זה מכלמתכונים יש 6 אוהדים. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 7%, וזה בלתי אפשרי. מתכונים דומים: פאדג'ביצה שמנת, פאדג'ליקר ביצים, ו פאדג'ליקר ביצים.

הוראות

1
מרפדים תבנית מרובעת בגודל 9 אינץ ' בנייר אלומיניום ונייר ריסוס בתרסיס בישול. הכן את החלק הפנימי של סיר גדול עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
מערבבים ביצה וסוכר יחד בסיר מוכן על אש בינונית-גבוהה; מביאים לרתיחה מתגלגלת תוך ערבוב מתמיד בעזרת כף עץ. מרתיחים תערובת במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ביציםליקר ביצים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מקפלים מרשמלו ואגוז מוסקט לתערובת הביצים. מביאים שוב את התערובת לרתיחה תוך ערבוב מתמיד; מרתיחים 6 דקות, מסירים מיד מהאש ומוסיפים שבבי חמאה וחמאה. מקציפים את התערובת במהירות בעזרת מטרפה או מערבל ידני עד לערבוב יסודי ומאבדים את הברק שלה; יוצקים לסיר המוכן.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
מרשמלומרשמלו
חמאהחמאה
ליקר ביציםליקר ביצים
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
הניחו את הפאדג ' בצד בטמפרטורת החדר עד להתייצבות, לפחות 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פאדג'פאדג'

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאדג ' בתפריט? נסה להתאים עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. קה דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיז ' אדיציונה 45 עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 47 דולר לבקבוק.
קא דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיג ' אדיציון 45
קא דל בוסקו פרנסיאקורטה קובי פרסטיג ' אדיציון 45
תערובת: 82% שרדונה, 16.5% פינו נירו, 1.5% פינו ביאנקו