קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

קרפ חזיר וגרגרת נחלים

קרפ חזיר וגרגרת נחלים
האם וקרפיות גרגיר הנחלים הן אולי רק ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 30 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 8 גרם של שומן, וסך הכל 94 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם גרגרי גרגיר הנחלים, חמאה, שאלוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: קרפים ממולאים גרגיר מים שמנת עם הפחתת בלסמי, וידוי # 145: יש לי דבר קרפים ... קרפ נוטלה קל, ו תבשיל בשר חזיר ושעועית ירוקה.

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי קרפ למעט חמאה בבלנדר עד חלקה. בלילת צ ' יל 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מברשת מחבת nonstick 10 אינץ ' עם קצת חמאה, ואז לחמם על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן. מחזיק מחבת את החום, יוצקים בבלילה 1/4 כוס, מיד מסתחרר ומוטה ליצור שכבה דקה, אפילו. (אם הבלילה סטים לפני המחבת מצופה, להפחית את החום מעט. הקרפ הבא יהיה טוב יותר.) לחזור מחבת לחמם ולבשל עד רק להגדיר זהב חיוור סביב קצוות, 10 עד 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
3
הפוך קרפ בזהירות ומבשלים עד החלק התחתון מבושל רק דרך וזהב חיוור, כ -20 שניות יותר.
4
להעביר קרפ לצלחת גדולה. הפוך 4 יותר עם הבלילה שנותרה (5 יותר אם קרפ הראשון תקוע למחבת), מחבת חמאה בכל פעם וערימה קרפים על צלחת כפי שנעשה.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים יחד גבינת שמנת, חמאה, שאלוט, כמון ופלפל בקערה קטנה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
שים 1 קרפ על משטח עבודה ולהפיץ עם 3 כפות מילוי גבינה. מקפלים 3 פרוסות חזיר במחצית לרוחב ולשים מעל חצי התחתון של קרפ. פזר 1/4 כוס נחלים מעל בשר חזיר. החל בסופו של דבר עם חזיר, בחוזקה להפשיל קרפ, מצרף חזיר וגזרת מים, כדי ליצור יומן 8 אינץ'. לעשות 4 יומני יותר באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים כל יומן לרוחב 6 חתיכות.