קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

קרפים בסיסיים

קרפים בסיסיים
אם אתה רוצה להוסיף עוד לקטו אובו צמחוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, קרפים בסיסיים עשויים להיות מתכון שכדאי לך לנסות. ארוחת בוקר זו כוללת 53 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 18. גשו לסופר וקנו חמאה, חלב, קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 10%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קרפים בסיסיים, קרפים בסיסיים, ו קרספים בסיסיים.

הוראות

1
בלילה: בקערת ערבוב מוסיפים את הקמח והמלח ויוצרים באר במרכז.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים את הביצים, החלב, הסודה המועדון ו -3 כפותשל חמאה מומסת למרכז הבאר ומקציפים יחד עד לאיחוד פשוט. התערובת צריכה להיות כמו בלילת פנקייק רופפת מאוד. אם התערובת מעט סמיכה, הקציפו עוד מעט חלב.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
חמאהחמאה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
הניחו לבלילה לשבת לפחות 30 דקות לפני השימוש.
1
ממיסים כ-1/2 כפית חמאה במחבת טפלון קטנה. החמאה צריכה לצפות את תחתית התבנית, אם יש עודף רב, נגב אותה במגבת נייר. שמור את מגבת הנייר בהישג יד למקרה שתזדקק לה שוב (תרצה).
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
2
שים את התבנית על אש בינונית. ממלאים מצקת של 2 אונקיות, כמעט עד למעלה, בבלילה ויוצקים אותה לתבנית שחוממה מראש, מטים ומגלגלים את התבנית, תוך כדי מצקת הבלילה, לכיסוי אחיד של התחתית. זה ייקח קצת תרגול, גם כשאתה יצרן קרפ מנוסה הזוג הראשון תמיד מתבזבז. קבל את זה ולהמשיך הלאה.
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
מחבתמחבת
3
כאשר הקצוות של קרפ מתחילים להתרחק הקצוות של המחבת התחתון מתחיל חום קצת, להפוך את קרפ מעל ומבשלים אותו בערך 1 דקה בצד השני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים את הקרפ מהתבנית לצלחת ומניחים להתקרר. עורמים את הקרפים כשהם מבושלים בין ריבועי נייר קלף. חזור על תהליך זה, עד שכל הבלילה משמשת, מנגב את התבנית במגבת הנייר שלך או ממיס עוד מעט חמאה לתבנית, לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרפיםקרפים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
יש!

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, שמפניה, בורדו, Moscato Dasti, בורדו לבן

קרפים עובד ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ושמפניה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "