קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

ראשי

ראשי
הבית הוא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1013 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן למנה. אם יש לך קמח, רסק עגבניות, פלפל בינוני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: "בית מתוק" קוטג'זנגביל, בית חלק, ו טוגנים בבית.

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי 8 ליטר או סיר תחתית כבד אחר על חום גבוה בינוני עד חם מאוד. בנדיבות מלח ופלפל את רגלי הברווז ולאחר מכן להוסיף אותם לסיר, העור בצד למטה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיף את פרוסות נקניק סביב הברווז בשכבה אחת ולאפשר חום. להעיף את פרוסות נקניק כפי שהם חומים ואז להעיף את רגלי הברווז כאשר הם כבר לא מקל על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את הנקניק לצלחת כאשר הם מסיימים להשחים ולאחר מכן מעבירים את רגלי הברווז כאשר הם נחמדים וחומים משני הצדדים.המחבת צריכה להיות עכשיו על 1 כף שומן שניתנו נקניקיות וברווז. אם יש עוד, לנקז את עודף לתוך ramekin ולהניח בצד. כדי להפוך את mirepoix, להוסיף את הבצל והסלרי יחד עם קמצוץ נדיב של מלח וטחון עד רך שקוף.
מרכיבים שתצטרך
(בערך, כדי ליצור Roux)(בערך, כדי ליצור Roux)
4
מוסיפים את שני הפלפלים, שום ופלפל צ ' ילי על פי בחירתך וממשיכים לטגן עד הבצלים מתחילים לקרמל והפלפלים הם נחמדים ורכים. תוריד את הסיר מהחום ותניח בצד.עכשיו אנחנו הולכים לעשות רביכה. מה שאנחנו עושים כאן הוא caramelizing הקמח עד שהוא חום שוקולד מריר. כדי להימנע לשרוף אותו, הוא צריך פיקוח מתמיד ערבוב אשר ייקח בין 30 דקות עד שעה. אין להשתמש במחבת לא מקל או כלי סיליקון לערבב כפי שהם בדרך כלל לא בטוחים לשימוש בטמפרטורות גבוהות כמו תערובת זו תקבל. אני ממליץ להשתמש במקצף נירוסטה או במשוט עץ שטוח. אם אתה משתמש במשוט עץ, להיות מוכן לקבל את זה חרוך קצת. לבסוף להיזהר מאוד לא להתיז את זה על עצמך כמו שזה טיול מובטח לחדר המיון אם אתה עושה.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף כל שומן שמורות יש לך מן הברווז ונקניק כדי 1/4 c כוס מדידה העליון עם שומן ברווז, חמאה מבהירה, או שומן חזיר. אין להשתמש בחמאה רגילה, כמו מוצקי החלב בו ישרוף.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את השומן למחבת רוטב בינונית וחום על חום נמוך בינוני עד חם מאוד.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הקמח ומיד מתחילים לערבב. הקפד לשמור על כל חלק של roux זז כך שזה לא לשרוף. כל עוד זה לא עישון אתה יכול להפוך את החום למעלה במרווחים קטנים אבל להנמיך אותו אם אתה מתחיל לראות עשן. כשהרובה מגיעה לצבע חום בינוני (כמו רוטב בשר בקר), מנמיכים את החום קצת כדי להאט את התהליך. אתה רוצה לקבל את זה לצבע של שוקולד מריר( תמונה לעיל), אבל יש קו דק מאוד בין זה ו burnt.As ברגע שהוא מגיע לצבע הרצוי, להסיר את הסיר מהחום ולערבב בחלק mirepoix כדי להביא את הטמפרטורה למטה במהירות. ברגע שזה מגניב מספיק כדי לגעת, יש טעם. אם יש לזה טעם מר, אתה צריך לזרוק אותו ולהתחיל מחדש.
מרכיבים שתצטרך
(בערך, כדי ליצור Roux)(בערך, כדי ליצור Roux)
8
הוסף את רו ואת ציר עוף לתוך הסיר הגדול עם שאר mirepoix.
מרכיבים שתצטרך
(בערך, כדי ליצור Roux)(בערך, כדי ליצור Roux)
9
שים את הסיר על להבה גבוהה בינונית ולהקציף עד הנביכה הוא מומס ואת התערובת מתחילה לרתוח.הפעל את החום למטה כדי לשמור על רתיחה עדינה ולהוסיף את הברווז, נקניק ושאר החומרים גמבו. מכסים במכסה להגדיר מעט אג ' ר כדי לאפשר קיטור לברוח ומבשלים עד הברווז הוא רך (על 1 - 1 1/2 שעות).בינתיים, לבשל את האורז, לקלף ו devein השרימפס.כאשר הברווז הוא רך, להסיר את הרגליים מן הבמיה ולאפשר להם להתקרר מספיק כדי להתמודד. קח את הבשר מהעצמות ולהוסיף אותו בחזרה לסיר. טעם לתבלינים ולהוסיף יותר מלח ופלפל לפי הצורך ולהתאים את spiciness עם פלפל קאיין. הפעל את החום למעלה ולהביא את הבמיה לרתיחה ואז להוסיף את השרימפס, ערבוב לצלול. מכסים מיד ולהסיר את הסיר מהחום. החום שיורית יהיה לבשל בעדינות את השרימפס לשלמות בכ 7 דקות (להשתמש פחות זמן אם השרימפס שלך הם קטנים). כדי לשרת, לשים כמות קטנה של אורז בתחתית קערה רדודה העליון עם גמביה.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים פטרוזיליה ומגישים ברוטב חם ולחם.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדויל (פרוס לתוך 1/4 נקניק אנדויל (פרוס לתוך 1/4 " סיבובים עבים)1השאר2Bay2Bay4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1medium פלפל ירוק קצוץ1medium פלפל ירוק קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1medium פלפל אדום קצוץ1medium פלפל אדום קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחורפלפל שחור2אגוזים מכל סוג שאתה אוהב3medium גבעולי סלרי קצוץ (אודות3medium גבעולי סלרי קצוץ (אודות3פלפל צ'ילי טחון (השתמשתי כל serranos)פלפל צ'ילי טחון (השתמשתי כל serranos)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשומן ברווז (חמאה מזוקקת או שומן חזיר יעבוד גם כן)שומן ברווז (חמאה מזוקקת או שומן חזיר יעבוד גם כן)4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2רגלי ברווז whole2רגלי ברווז whole596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים קצוצים וגבעוליםעלי פטרוזיליה שטוחים קצוצים וגבעולים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח6ציפורןשום טחוןשום טחון0(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן1(יכול להיות או להרחיק)מרז'ורםמרז'ורם198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה קצוץבמיה קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2medium בצל קצוץ2medium בצל קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1גדולשרימפס 3 / 4largeשרימפס 3 / 4large2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.0(יכול להיות או להרחיק)טימין יבשטימין יבש2(חוֹרֶף)רסק עגבניותרסק עגבניות