קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

רביולי דלורית קל

רביולי דלורית קל
רביולי דלורית קל עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה עד 10 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 363 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו את הפלפל, עטיפות וונטון עגולות, חלמון ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 37%. מתכונים דומים: קל Butternut סקווש רביולי w / שמן רוזמרין, רביולי דלורית, ו דלעת סקווש ורביולי מרווה.

הוראות

1
מקום מבושל סקווש לתוך קערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
2
מוסיפים מלח, פלפל שחור ופלפל אדום. מערבבים גבינת מסקרפונה, חלמון ביצה, וגבינת פרמזן 1/3 כוס, ערבוב עד המילוי משולב בצורה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
פרמזןפרמזן
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
חלמון ביצהחלמון ביצה
מלחמלח
3
מניחים עטיפת וונטון על משטח עבודה. להרטיב את קצה האצבע במים, ולהפעיל אותו לאורך כל הקצה החיצוני של עור וונטון כדי להרטיב.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מניחים על 1 כפית מילוי במרכז וונטון. מקפלים את wonton לשניים כדי ליצור צורה חצי ירח, ולחץ על הקצוות כדי לאטום. חזור עם עטיפות וונטון שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
עטיפות Wontonעטיפות Wonton
5
מניחים מחבת עמוקה מעל חום בינוני-נמוך. מערבבים בחמאה וציפורן unpeeled של שום. בינתיים, להביא סיר של מים מלוחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
ציפורןציפורן
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
6
זרוק את רביולי מלא לתוך המים הרותחים, כמה בכל פעם, ומבשלים עד שהם צפים למעלה, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
מיםמים
7
מסננים את רביולי, ולהעביר אותם למחבת. הפעל את החום מתחת למחבת עד בינוני גבוה, ומבשלים רק עד רביולי הם חדורים בטעם שום, על 2 או 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מפזרים מרווה קצוצה, יותר פלפל שחור, וגבינת פרמזן נוספת לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפל שחורפלפל שחור
מרווהמרווה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.