קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

רביולי לחם

רביולי לחם
רביולי מצופה בפירורי לחם יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 166 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו מלח, פירורי לחם, עגבניות משומרות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 35%. ציון זה לא כל כך מעולה. נסו רביולי די קסטניה א טרוויזו (רביולי ערמונים ורדיקיו), רביולי בס ים מאיסקיה - - - רביולי הכל ' אישיטנה, ו רביולי נפוליטנית - - - רביולי כל ' נפוליטנה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מבשלים רביולי לפי הוראות החבילה; מסננים ומניחים לעמוד 10 דקות. בקערה רדודה שלבו פירורי לחם ותיבול. בקערה רדודה אחרת, יוצקים רוטב. טובלים רביולי לתוך ההלבשה, ואז מעיל עם תערובת פירור.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
רביולירביולי
צנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצותצנצנת עגבניות מיובשות ארוזות בשמן, סחוטות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים על ניירות אפייה מצופים בתרסיס בישול. מצפים קל רביולי בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
רביולירביולי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
אופים בחום של 400 מעלות למשך 8-9 דקות או עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
בינתיים, במעבד מזון, שלבו את מרכיבי הסלסה. דופק למשך 15-20 שניות.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
5
מגישים רביולי עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת רביולי בקר קפואחבילת רביולי בקר קפוא397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי טחון או 1 כפית בזיליקום מיובשבזיליקום טרי טחון או 1 כפית בזיליקום מיובש1שן שום, טחוןשן שום, טחון11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל ירוק, מרובעפלפל ירוק, מרובע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סלט איטלקי דל שומןרוטב סלט איטלקי דל שומן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובשאורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובש1smallsבצל אדום, לרבעיםבצל אדום, לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול עשבי תיבול איטלקי ללא מלחתיבול עשבי תיבול איטלקי ללא מלח01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לרביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-34 דולר.
פטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
פטוריה ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
אף מורכב של דובדבן חמוץ, אוכמניות בשלות, קסיס ותבלינים חמים, חיך חלק ועגול וגימור ארוך. תערובת: 95% סנג ' ובזה ו -5% מרלו.