קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רביולי מקסיקני מהיר פיאסטה

רביולי מקסיקני מהיר פיאסטה
רביולי מקסיקני מהיר Fiesta יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה 303 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. גשו לסופר וקנו רביולי בקר, רוטב אנצ'ילדה, זיתים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. נסו מרק פיאסטה מהיר, פסטה מהירה Fiesta, ו רביולי פיאסטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

רביולי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו, ורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castellani קיאנטי Annata. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Castellani Chianti Annata
Castellani Chianti Annata
בצבע אדום אודם בהיר. האף הוא אינטנסיבי ופירותי עם ניחוח סגול רמז קל של דובדבנים דומדמניות אדומות. החיך יבש ומאוזן, טאני קל אשר הופך רכות קטיפתי.זוגות היטב עם פסטות טעימות מנות פסטה מתובל. אידיאלי עם צלי, סטייקים, ועגל בגריל.תערובת: 90% Sangiovese, 10% Ciliegiolo