קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות45
מגזין

רביולי עם עגבניות, שעועית לבנה, Escarole

רביולי עם עגבניות, שעועית לבנה, Escarole
רביולי עם עגבניות, שעועית לבנה, Escarole יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 407 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. אם יש לכם רביולי ארבע גבינות, אסקרול, עגבניות משומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. מתכונים דומים: רביולי עם עגבניות, שעועית לבנה, Escarole, אסקרול עם בייקון ושעועית לבנה, ו Rotini עם שעועית לבנה Escarole.

הוראות

1
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
2
מערבבים את השעועית, העגבניות, בזיליקום, אורגנו ופלפל אדום בסיר גדול. מביאים לרתיחה; מערבבים אסקרול. כיסוי, להפחית את החום, ומבשלים 3 דקות או עד escarole הוא נבול. מערבבים פסטה ו 1/4 כוס מים; לבשל 1 דקה או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
אסקרולאסקרול
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לרביולי. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי פיקיני קלאסיקו עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו