קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות5
מגזין

רוטב ברביקיו אינדונזי

רוטב ברביקיו אינדונזי
רוטב ברביקיו אינדונזי יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון הרוטב שלך. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 375 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. לכי לחנות וקחי חומץ יין אורז, מיץ אננס, כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 34% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: סלט אינדונזי עם רוטב בוטנים, סלט ירקות אינדונזי עם רוטב בוטנים, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן.

הוראות

1
מערבבים יחד הראשון 6 מרכיבים בסיר בינוני. מביאים תערובת לרתיחה, ערבוב מדי פעם, על חום בינוני גבוה. מרתיחים 15 דקות, ערבוב מדי פעם, או עד תערובת מופחתת בחצי. מערבבים בקטשופ, סוכר חום ורוטב חם; להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
רוטב חריףרוטב חריף
קטשופקטשופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום; מערבבים במיץ לימון וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
3
הערה: כל דג לבן עבה, בשר מוצק או חזה עוף ללא עצמות, skinless יכול לשמש תחליף סקרוד. הרוטב יכול להיות מוכן עד 4 ימים עד 1 יום מראש ומקורר, מכוסה היטב.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
דג לבןדג לבן
רוטברוטב