קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות2
מגזין

רוטב ברביקיו חריף

רוטב ברביקיו חריף
לך לחנות ותביא רוטב ווסטרשייר, קטשופ, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו חריף, רוטב ברביקיו מעושן חריף, ו רוטב ברביקיו מתוק ומתובל.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בסיר קטן, ומביאים לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד. להפחית את החום, ומבשלים, חשוף, 20 דקות, ערבוב לעתים קרובות. השתמש כדי למרוח בזמן הבישול ו/או לשרת עם עוף, חזיר, או בשר בקר.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Leese-פיץ Zinfandel. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Leese-Fitch Zinfandel
Leese-Fitch Zinfandel
בציר מעולה לצבע ועומק, Zinfandel 2013 מציג גוון אודם כהה וניחוחות מסקרנים של שזיף מיובש, עוגיות שרבוט snicker, ופאי blackberry עם רמזים של קינמון ופלפל לבן. הלגימה הראשונה עוטפת את החיך בטעמי פירות כהים ועסיסיים וטאנינים גמישים המספקים גימור מתמשך. לגימות הבאות להשוויץ דובדבן כהה, שוקולד מוקה עשיר, קוקוס קלוי, גרעיני רימון טעימים.תערובת: 76% זינפנדל, 13% פטיט סירה, 8% ברברה, 2% סירה, 1% מרלו