קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות8
מגזין

רוטב ברביקיו מהיר וקל

רוטב ברביקיו מהיר וקל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב, אז תנו הזדמנות ל מהיר וקל רוטב ברביקיו. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 668 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו חרדל, מלח כשר, פלפל גס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו פיצה ברביקיו מהירה וקלה עוף, רוטב ברביקיו מהיר, ו רוטב ברביקיו פרי והדרים מהיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גפן גדול וחלק זינפנדל. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי