קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו פרי והדרים מהיר

רוטב ברביקיו פרי והדרים מהיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב, אז תנו הזדמנות ל פירות מהירים ורוטב הדר ברביקיו. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ומתכון צמחוני יש 111 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו מיץ אננס, מיץ ליים מ 1 ליים, מיץ מנגו, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: רוטב ברביקיו מהיר, רוטב ברביקיו מהיר וקל, ו צ'יפוטלה מהיר-רוטב ברביקיו כתום.

הוראות

1
בקערה בינונית, להקציף יחד רוטב ברביקיו, מיץ מנגו, מיץ אננס, מיץ לימון, מיץ ליים, דבש, זנגביל, ורוטב חריף habanero. מתבלים ברוטב חריף נוסף לפי הטעם. השתמש מיד או לשפוך בחזרה בבקבוק ולאחסן במקרר עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות אלון החווה לודי זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
Oak Farm Lodi Zinfandel
Oak Farm Lodi Zinfandel
לודי זינפנדל נועז עם ארז, דובדבנים מצופים בשוקולד מריר ותבלינים. עשיר בטעם וחלק במרקם.פרי הזינפנדל הגיע משני כרמים. אחד הוא ממזרח לhwy 99, שמגודל על ידי אהרון שין נשתל בשנת 1986. הכרם ממוקם בנהר מוקלומן SUB AVA. זה אדמה חולית למדי עושה את זה כצפוי אחד הכרמים הראשונים להבשיל לבגרות. זה ראש מאומן (אין מערכת סורג חוט לתפוס) והוא מעובד בר קיימא. הכרם השני הוא כרם הוהנריידר ליד דרך פלטיאר מזרחית להווי 99 ובקושי נמצא בסאב אווה ג ' האנט. הוא נטוע בשנת 1958 יש אדמת לום חולית. זה גם ראש מאומן (אין מערכת סורג חוט לתפוס) והוא מעובד בר קיימא.