קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

רוטב גבינה נאצ'ו

רוטב גבינה נאצ'ו
רוטב גבינת נאצ'ו לוקח בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 57 אגורות למנה , תקבלו מנה של 4. מנה אחת מכילה 237 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -19 גרם שומן . אם יש לכם חמאה, מלח, חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 26% . הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו רוטב גבינת נאצ'ו , רוטב גבינת נאצ'ו ורוטב גבינת נאצ'ו .

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.