קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות1
מגזין

רוטב הפיצה האולטימטיבי של אבא

רוטב הפיצה האולטימטיבי של אבא
רוטב הפיצה האולטימטיבי של אבא דורש על 1 שעה ו 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 64 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו סלרי, חמאה, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הרוטב הזה. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו פיצת פירות אולטימטיבית, פיצה לבנה אולטימטיבית, ו פיצה עוף ברביקיו האולטימטיבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה בשמן זית במחבת גדולה על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל, סלרי ושום בתערובת החמאה עד הבצל רך ושקוף, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים רוטב עגבניות ורסק עגבניות לתערובת הבצל עד חלקה; מוסיפים גבינת פרמזן, זרעי שומר, בזיליקום, אורגנו, מלח, סוכר, פלפל ועלה דפנה. מערבבים את הרוטב ומביאים לרתיחה איטית; מבשלים לאט מבשלים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
זרעי שומרזרעי שומר
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
בצלבצל
רוטברוטב
סוכרסוכר
מלחמלח
3
הסר וזרוק עלה דפנה לפני השימוש.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הספלטי קיאנטי רזרב Poggio Reale עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
Spalletti Chianti Reserve Poggio Reale
יין ריזרב מעולה זה, המיוצר אך ורק מאחוזת פוג 'יו ריאל, הוא יין קטיפתי חינני עם ניחוחות סנג' ובזים ארציים אופייניים וטעמי פירות בשלים ומאוזנים המקוזזים בנגיעה של אלון.