קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

רוטב טבילה תאילנדי

רוטב טבילה תאילנדי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אובר, אז נסו רוטב טבילה תאילנדי. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 175 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. גשו לסופר וקנו חלב קוקוס, רוטב סויה, חמאת בוטנים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 32%, המנה הזו לא כל כך מצטיינת. נסו רוטב טבילה תאילנדי, רוטב טבילת בוטנים תאילנדי, ו אספרגוס עם רוטב טבילה תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים במעבד מזון חמאת בוטנים, חלב קוקוס, רוטב סויה, שמן שומשום, בצל ירוק, פתיתי פלפל אדום וג ' ינג ' ר טחון; יוצקים לקערה ומכסים בניילון.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב קוקוסחלב קוקוס
בצל ירוקבצל ירוק
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
2
מקררים רוטב לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הטאניאן ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
טניה ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן
טניה ווינסנט קארמה טרה ברולה שנין בלאן
# 65 יין הצופה העליון 100 של 2019קהל נעים צ ' נין בלאן לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.