קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות7
ציון בריאות5
מגזין

רוטב יווני מדהים לחלוטין

רוטב יווני מדהים לחלוטין
רוטב יווני נהדר בהחלט יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 203 גרם של שומן, וסך הכל 1870 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 7 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. גשו לסופר וקנו בזיליקום, אבקת שום, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: בהחלט נהדר Frise-סלט קל, סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני, ו הסלט היווני הטוב ביותר + רוטב סלט יווני שמנת.

הוראות

1
במיכל גדול מאוד, מערבבים יחד את שמן הזית, אבקת שום, אורגנו, בזיליקום, פלפל, מלח, אבקת בצל, וחרדל בסגנון דיז ' ון.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מלחמלח
2
יוצקים את החומץ, ומערבבים במרץ עד מעורבב היטב. אחסן היטב מכוסה בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.