קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות10
ציון בריאות41
מגזין

רוטב ספגטי ללא בשר

רוטב ספגטי ללא בשר
רוטב ספגטי ללא בשר הוא מתכון ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 10 מנות. מנה אחת מכילה 314 קלוריות, 11 גרם חלבון ו-3 גרם שומן. מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם שמן זית, סוכר, שיני שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כרוטב. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-50 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 71%, המנה הזו מוצקה. רוטב ספגטי ללא בשר תוצרת בית, רוטב ספגטי ללא בשר תוצרת בית ורוטב ספגטי ללא בשר תוצרת בית דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בקומקום גדול למרק או בתנור הולנדי, מטגנים בשמן את הבצל, הפלפל הירוק, הסלרי והשום עד לריכוך.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את העגבניות, הפטריות, רוטב העגבניות, רסק העגבניות, היין או המים, הסוכר, החומץ והתבלינים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 1-1/2 שעה. לזרוק את עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
מגישים מעל ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול101אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ1kgsספגטי מבושל חםספגטי מבושל חם11 קילו קישואים,רוזמרין מיובש, מרוסקרוזמרין מיובש, מרוסק2(חוֹרֶף)בזיליקום טרי טחון או 2 כפיות בזיליקום מיובשבזיליקום טרי טחון או 2 כפיות בזיליקום מיובש1926 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות320אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובשאורגנו טחון טרי או 1 כפית אורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) רסק עגבניותפחיות כל אחד) רסק עגבניות596אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות טריות חתוכות לקוביותעגבניות טריות חתוכות לקוביות1206 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBurgundy wine or waterBurgundy wine or water