קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

רוטב פטריות בפסח

רוטב פטריות בפסח
רוטב פטריות פסח יכול להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 357 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סוכר, שמן canolan, ארוחה מצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -35 דקות. . נסו שניצל פטריות: כיסונים נפלאים לפסח ומעבר לו, רוטב שלוש פטריות עם פרושוטו, ו רוטב לחם תירס פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C). מערבבים יחד את ארוחת המצות, סוכר, מלח, פלפל ועופות תיבול בקערת ערבוב גדולה; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
ארוחה מצהארוחה מצה
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
תנורתנור
2
להביא 2 כוסות של מרק עוף לרתיחה בסיר קטן עם 1/2 כוס שמן קנולה. מערבבים לתוך תערובת מצות עד רטוב באופן שווה, ואז להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן קנולהשמן קנולה
מצותמצות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מחממים את שמן הקנולה הנותר ואת החמאה במחבת ברזל יצוק גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל הקצוץ ואת הבצל הירוק, ומבשלים עד הבצל מתרכך והופך שקוף, כ 7 דקות. מערבבים את הפטריות והסלרי, ומבשלים עד הסלרי מתחיל להתרכך, כ -10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמן קנולהשמן קנולה
פטריותפטריות
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
לטאטא יחד את 1 1 1/2 כוסות הנותרים של ציר עוף עם הביצים, ומערבבים לתוך תערובת מצות מקורר. מקפלים את הירקות המבושלים עד מעורב באופן שווה, ואז לשפוך את התערובת בחזרה למחבת ברזל יצוק.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ירקירק
מצותמצות
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
5
אופים בתנור שחומם מראש במשך 50 דקות עד השחמה. מערבבים פעם אחת במהלך הזמן הזה כדי להבטיח אפילו בישול.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור