קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

רוטב צ'ילי, ליים וכוסברה בסגנון תאילנדי

רוטב צ'ילי, ליים וכוסברה בסגנון תאילנדי
צ'ילי בסגנון תאילנדי, סיד, ורוטב טבילת כוסברה עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 127 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. 201 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו סוכר חום, ל-4 צ'ילי תאילנדי, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו נמר בוכה (בסגנון תאילנדי בגריל סטייק עם רוטב צ'ילי יבש), עוף בגריל תאילנדי עם רוטב טבילה כוסברה, ו טאקו בסגנון תאילנדי עם סלט ליים-כוסברה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את כל החומרים יחד בקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם עוף מטוגן.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Clos Amador Cava Tendre rosé עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Clos Amador קאווה Tendre עלה
Clos Amador קאווה Tendre עלה
צבע ורוד עמוק ועמוק עם מראה מבריק. היווצרות מתמדת של מחרוזות של בועות בסדר. ניחוחות נקיים ועזים של פירות אדומים, אופייניים למגוון, עם פתק קל של פרח ורדים. טרי ואלגנטי, עם הערות מסומנות של פירות בר, פטל ודובדבנים המסדרים טעם לוואי מוצק, רחב.קלוס אמאדור רוז (Clos Amador Rose), שנהנתה במיוחד כאפריטיף, מהווה התאמה מושלמת למוס שוקולד מריר, והיא אלוהית עם פירות אדומים טריים ועוגות כמו שרלוט תות שדה.