קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות12
ציון בריאות11
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ריזוטו אפונה שחור עיניים עם בייקון וירקות דרומיים

ריזוטו אפונה שחור עיניים עם בייקון וירקות דרומיים
צריך מנות ראשונות ללא גלוטן? ריזוטו אפונה שחור עיניים עם בייקון וירקות דרומיים יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 376 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -45 דקות. אם יש לכם פרמזן, שום, חומץ יין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: ריזוטו עם ירקות דרומיים ובייקון, בריא וטעים: אפונה שחורה בסגנון דרומי עם בייקון, ו סלט חם של אפונה שחורה עיניים, ירקות נבולים חרדל ובייקון.

הוראות

1
מניחים אפונה בסיר ומניחים מספיק מים קרים כדי לכסות שעועית. תשרה לשעה אחת. ואז מביאים לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים עד מבושל לחלוטין, כשעה.
מרכיבים שתצטרך
2
בתנור הולנדי גדול, מחממים שמן זית וחמאת כף, מוסיפים בצל, סלרי ופלפלים, כאשר שקופים ורק מתחילים לקרמל, מוסיפים שום וקמח בקצרה, מוסיפים אורז וקמח, ערבוב לעתים קרובות כדי מעיל גרעינים עם שמן במשך 2 דקות. לאט לאט להתחיל להוסיף במניות עוף חם 1 כוס בכל פעם, ערבוב כל הזמן על חום בינוני-נמוך. המשך בשיטה זו עד שנותר ציר עוף הוא כ 1 כוס ולבדוק את העקביות של האורז. זה צריך להיות קרמי עם מעט התנגדות לדגן. כבה את החום, לנקז אפונה היטב, ולקפל לאט לתוך ריזוטו, הוספת 2 כפות של חמאה הנותרים, פרמזן ומלח ופלפל, לפי הטעם. אם ריזוטו הוא עבה מדי, מערבבים בעדינות במניות העוף הנותרות לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
3
חום שמורות שומן בייקון במחבת מטוגנת, מערבבים בירקות, ומאפשרים להם לנבול, כאשר כמעט נבול, להוסיף 4 כפות חומץ, כאשר נבול, להוסיף בייקון, גרידה ומלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים ריזוטו על צלחת הגשה (ים) העליון עם הירוקים הדרומיים, שמלה עם כף שמורה של חומץ ושמן זית כתית אקסטרה.
מרכיבים שתצטרך
5
מקשטים עם קמצוץ פרמזן.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שחורה מיובשת, ספוג ומבושלאפונה שחורה מיובשת, ספוג ומבושל2(חוֹרֶף)חמאה, לסיוםחמאה, לסיום3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2גבעולי סלרי, חתוכים לקוביותגבעולי סלרי, חתוכים לקוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץציר עוף, חםציר עוף, חם7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרוב ירוק, (על חבורה 1) ניקה ופרוס לרוחב לסרטי 3/4 אינץכרוב ירוק, (על חבורה 1) ניקה ופרוס לרוחב לסרטי 3/4 אינץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו טרי וחתוך לקוביותפלפל חלפיניו טרי וחתוך לקוביות12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל סדוק טרימלח כשר ופלפל סדוק טרי11 קילו קישואים,כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)איכות טובה שמן זית כתית מעולה עבור איכות טובה שמן זית כתית מעולה עבור "הלבשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פרמזןפרמזן3(חוֹרֶף)פרמזן מגורר טריפרמזן מגורר טרי4(חוֹרֶף)חומץ יין אדום, בתוספת 1 כף יותר עבור חומץ יין אדום, בתוספת 1 כף יותר עבור " ההלבשה12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טרי סדוקמלח ופלפל טרי סדוק11 קילו קישואים,זרע וקוביות טרי סראנו צ'ילהזרע וקוביות טרי סראנו צ'ילה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקChard שוויצרי, (על חבורה 1) ניקה ופרוס לרוחב לסרטי 3/4 אינץChard שוויצרי, (על חבורה 1) ניקה ופרוס לרוחב לסרטי 3/4 אינץ6פרוסותמרכז לחתוך בייקון, מבושל לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', להזמין 2 כפות שומן חזירמרכז לחתוך בייקון, מבושל לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ', להזמין 2 כפות שומן חזיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא בריון היל כרמים ריזלינג יבש. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים
כרמי בולי היל ריזלינג יבשים