קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

ריזוטו פשוט עם עוף וארוגולה

ריזוטו פשוט עם עוף וארוגולה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ים תיכוניים, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו פשוט עם עוף ארוגולן. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 79 גרם חלבון 46 גרם של שומן, וסך הכל 1145 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו את ארבוריו רייס, ארוגולה, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: ריזוטו אפוי עם לימון מאייר, עוף וארוגולה, בייקון פריך עטוף עוף עם שלוש גבינה ריזוטו שמנת וסלט שומר ארוגולה, ו ריזוטו עם Edamame, ארוגולה & פורצ'יני.

הוראות

1
ממיסים את החמאה בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב כל הזמן, במשך 2 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
מוסיף את היין ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
5
מוסיפים את המרק, 1/2 כוס בכל פעם, ערבוב מדי פעם ומחכה עד שהוא נספג לפני הוספת יותר. זה צריך לקחת בערך 30 דקות עבור כל מרק להיספג. ממש לפני הסרת הריזוטו מהתנור, מערבבים בארוגולה והבשר הלבן הגרוס מהעוף. לבשל, ערבוב, עד מחומם דרך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ארוגולהארוגולה
בשרבשר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
6
הסר מהחום ומערבבים בפרמזן, מלח ופלפל. כף לתוך קערות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 48 דולר לבקבוק.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.