קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות24
מגזין

רמפות ומפרץ קיש סקאלופ עם קרום Gruyère

רמפות ומפרץ קיש סקאלופ עם קרום Gruyère
רמפות & קיש מפרץ Scallop עם קרום Gruyère עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 633 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. מתאים ל-3 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. 14 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חלב, ביצים, מי קרח ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותם. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכונים דומים: בצל מקורמל, פטריות קיש Gruyere עם קרום שיבולת שועל, Leek & Gruyere Quiche, ו קיש חזיר וגרוייר ללא סרטנים.

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.