קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

שאריות קיש א-לה

שאריות קיש א-לה
שאריות קיש א-לה עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 21 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 388 קלוריות. מתכון זה מכלמתכונים יש 4 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. אם יש לכם קרום פאי מוכן, חלב, עשבי תיבול דה פרובנס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 45%. ציון זה הוא מוצק. מתכונים דומים: שאריות רנצ'רו עם שאריות חג ההודיה, קיש או אספרגס וסומון (קיש אספרגוס וסלמון), ו קיש קישואים וגבינת עיזים (קיש דה קורג'טים או צ' סטובר).

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

יין מבעבע, שמפניה ובורדו הם הבחירות המובילות שלי לקיש. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' רוז ברזיל ברוט בקבוק מסנוור. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -40 דולר.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.