קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

שום-שרימפס של המאהב

שום-שרימפס של המאהב
שרימפס של מאהב שום הוא איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 236 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. אם יש לכם עלה דפנה, שמן זית, פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 55%. מתכונים דומים: שום המאהב של לשפשף, ריבועי מאהב שרימפס, ו חומוס של חובב שום.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פלפל, שום ועלי דפנה; מטגנים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
פלפלפלפל
3
מוסיפים שרימפס ומלח; מטגנים 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
4
מוציאים שרימפס מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים יין, פטרוזיליה וטימין; מביאים לרתיחה, ומבשלים עד מופחת ל 1/4 כוס (כ 1 דקה). להחזיר שרימפס למחבת; לזרוק למעיל. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
טימיןטימין
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. כרם צ ' שלם 3 פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
כרם חהלם 3 פינו גרי
כרם חהלם 3 פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חיים מלאכת יד יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. החומצה עם קצוות הסכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמת לפה להשקות ולידיים לרעוד.