קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 43 דק.
מנות7
ציון בריאות66
מגזין

שומר ופפריקה בשר חזיר Tenderloin

שומר ופפריקה בשר חזיר Tenderloin
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שומר & Paprika חזיר Tenderloin. והוא יספק כ 7 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 847 קלוריות, 109 גרם חלבון ו 36 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-43 דקות. אם יש לכם בשר חזיר tenderloins, סוכר, זרעי שומרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי, שומר - שפשף בשר חזיר Tenderloin עם טריזים שומר קלוי, ו בשר חזיר מעושן בגריל עם פפריקה..

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zuccardi Aluvional Altamira Malbec. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 90 דולר.
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
Zuccardi Aluvional Altamira Malbec
גוונים אדומים וסגולים עמוקים. אופי פירות מורכב עם הערות של תות, דובדבן, שזיף, משלימים הערות צמחים ופרחים טריים. החיך יש ערך משיי עם חומציות תוססת, טאנינים מובנים גדולים, וגימור ארוך.