קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקו חם מקסיקני חדש

שוקו חם מקסיקני חדש
המתכון החדש שוקו חם מקסיקני יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-8 מנות. יש משקה זה 111 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. אם יש לכם מלח, אגוז מוסקט טחון, דבש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 19% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: שוקולד חם וצלוי מרשמלו סירים דה קרם, רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר, ו מרק חם וחמוץ.

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים בסיר גדול, כבד. מביאים לרתיחה על חום בינוני גבוה, ערבוב כל הזמן. בהדרגה להוסיף חלב ותמצית, ערבוב כל הזמן עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
חלץחלץ
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
חום עד 180 או עד בועות זעירות טופס סביב קצה, ערבוב עם מקצף (לא להרתיח).
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפרסומת הטבטונית של Gamay Pinot Noir משנת 1787 עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
תערובת פינו נואר טבטונית Gamay Pinot 1787 לספירה
זה "1787" פינו נואר/תערובת Gamay הוא חלק הדלפק לתערובת " 459 " שלנו. ההבדל היחיד בין שני היינות (שניהם עשויים מאותו פרי מדויק) הוא כלי המשמש לייצור אותם. ה" 1787 " הותסס והתבגר בחביות עץ אלון נייטרליות. ההבדל בטעם וריח הוא מדהים ואתה רק צריך לטעום אותם זה לצד זה כדי לראות בעצמך. בשנת 1787, צו הורה להסיר את כל זני הענבים האדומים בעמק מוסל ולהחליף אותם בגפנים ריזלינג. עם הזמן, חוק זה התפוגג זנים אדומים לאט יש נטוע שוב באזור.