קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

שטרודל פירות מדומה עם גלידה

שטרודל פירות מדומה עם גלידה
שטרודל פירות מדומה עם גלידה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הקינוח שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 40 גרם של שומן, וסך הכל 861 קלוריות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. גשו לסופר וקנו סוכר חום, ביצים, קינמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-40 דקות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: שטרודל תפוחים מדומה, שטרודל פירות, ו שטרודל-כל פרי.

הוראות

1
במחבת גדולה, להמיס את החמאה על אש בינונית ומערבבים תפוחים, צימוקים, וצימוקים זהובים.
מרכיבים שתצטרך
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
צימוקיםצימוקים
תפוחתפוח
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
לטגן במשך כ 5 עד 7 דקות עד שהם מתחילים caramelize.
3
מוסיפים אגסים, אפרסקים, וניל, קינמון וסוכר חום ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
קינמוןקינמון
אפרסקאפרסק
ונילוניל
אגסאגס
4
הסר מהחום ולאפשר להתקרר לטמפרטורת החדר.
5
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אם פילו הופשר, ודא שהוא מופשר לחלוטין לפני הטיפול בו. לאחר הסרת מהחבילה, תצטרך לכסות פילו עם נייר שעווה ומגבת לחה כדי למנוע ממנו להתייבש. עבודה עם גיליון 1 בכל פעם, להוציא גיליון בצק על גיליון אפייה ומברשת על חמאה.
מרכיבים שתצטרך
גיליון בצקגיליון בצק
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
הנח גיליון נוסף על גבי וחמאה שוב, חוזר על כל פילו גיליונות, עד שיש לך ערימה של 1
מרכיבים שתצטרך
מאפה פילומאפה פילו
חמאהחמאה
8
התחל ערימה נוספת של 10 על תבנית אפייה נפרדת וחמאה בין כל גיליון באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
מקפלים עוגת פאונד קוביות ופירורי לחם לתערובת הפירות. (זה יספוג מספיק של הלחות כדי למנוע פילו להתפרק.)
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
עוגה יבשהעוגה יבשה
פירותפירות
10
מורחים את תערובת הפירות באופן שווה על כל ערימה של פילו מוכן בעדינות לגלגל את הבצק מהצד הארוך ביותר, קיפול הקצוות לסגור כמו שאתה הולך.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
בצקבצק
פירותפירות
גלולגלול
11
מברשת עם ביצה לשטוף ומפזרים סוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ביצהביצה
12
אופים בתנור עד חום זהוב, כ -30 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
הסר מהתנור להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
מגישים בטמפרטורת החדר עם כף גלידת וניל ורוטב קרמל חם.
מרכיבים שתצטרך
גלידת ונילגלידת וניל
רוטב קרמלרוטב קרמל

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומסתחמאה מומסת4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב קרמל (סוג המשמש ציפוי גלידה), התחמם רק לפני ההגשהרוטב קרמל (סוג המשמש ציפוי גלידה), התחמם רק לפני ההגשה1או 2 ביצים, מוכות קלות, לשטוף ביציםאו 2 ביצים, מוכות קלות, לשטוף ביצים2(חוֹרֶף)צימוקים זהוביםצימוקים זהובים2תפוחים טריים סבתא סמית, קלופים, cored, וקוביות דקתפוחים טריים סבתא סמית, קלופים, cored, וקוביות דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפרסקים, מנוקזים היטב וקוביות דקאפרסקים, מנוקזים היטב וקוביות דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגסים, מנוקזים היטב וקוביות דקאגסים, מנוקזים היטב וקוביות דק20גיליונותבצק פילו (מבוסס על 18 על ידי יריעות 14 אינץ ' אשר נמכרים לעתים קרובות בחבילות של 18 עד 20 עבור עובי מספר 4)בצק פילו (מבוסס על 18 על ידי יריעות 14 אינץ ' אשר נמכרים לעתים קרובות בחבילות של 18 עד 20 עבור עובי מספר 4)1קטןעוגה יבשה, מופשרת, וחותכת לקוביות קטנות.עוגה יבשה, מופשרת, וחותכת לקוביות קטנות.2(חוֹרֶף)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1פיינט2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים