קושימומחה
מוכן ב20 דק.
מנות72
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

שיבולת שועל 2 על 4 עוגיות

שיבולת שועל 2 על 4 עוגיות
ניתן להכין את המתכון של שיבולת שועל 2 על 4 עוגיות תוך 20 דקות בערך. תמורת 38 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-2 גרם חלבון, 10 גרם שומן ובסך הכל 194 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 72 מנות סועדים. למתכון זה של Allrecipes יש 1 מעריצים. אם יש לך שיבולת שועל, שוקולד צ'יפס, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה עובד היטב כקינוח ידידותי מאוד לתקציב. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 12%. הציון הזה לא כל כך גדול. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את עוגיות שיבולת שועל - תגובת הפליאו לעוגיות שיבולת שועל, עוגיות שוקולד צ'יפס פשוטות משיבולת שועל של אמא... עוגיות שוקולד שיבולת שועל הטובות ביותר, ועוגיות שיבולת שועל חמאה (Copycat oatmeal Scotchies).

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו הן אפשרויות נהדרות לעוגיות. פרוסקו מתוק מבעבע אינו מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה מתאימים לעוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-22 דולר לבקבוק.
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
מערות Roger Goulart Gran Reserva Cava
היינות המועסקים לייצור קאווה נבחרים בקפידה רבה וכפופים לתקופת יישון מינימלית של ארבע שנים. לאחר 24 חודשים - ואחת לשנה - הבקבוקים ביישון נתונים לטכניקת ה- déplacé, הכוללת ניעור הבקבוקים על מנת להומוג את השמרים ולקבל מיצוי גדול יותר מבחינת פוטנציאל הארומטי והטעם שלהם, על פני יותר מ- 48 חודשי הזדקנות. התוצאה היא קאווה עדינה עם צבע צהוב חיוור, גוונים זהובים בהירים, וברק מדהים, כמו גם זרים מעניינים, מורכבים ועוצמתיים. תערובת: 60% Xare-lo, 20% Macabeo ו-20% Parellada