קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות5
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
מגזין

שייק שוקולד פרוסטי מאלט

שייק שוקולד פרוסטי מאלט
שייק שוקולד פרוסטי נמשך כ -10 דקות מתחילתו ועד סופו. במשקה זה יש 195 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. תמורת 99 סנט למנה , מתכון זה מכסה 7% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו . גשו לסופר וקנו אבקת חלב מאלט, יוגורט וניל, תערובת משקה שוקולד ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. עם ציון של 37% , המנה הזו לא כל כך מעולה. עוגת שוקולד שש שכבות במילוי מרשמלו קלוי וציפוי שוקולד מומלח , עוגת שוקולד שש שכבות במילוי מרשמלו קלוי וציפוי שוקולד מאלט , ועוגת שוקולד שש שכבות במילוי מרשמלו קלוי וציפוי שוקולד מאלט דומות מאוד למתכון זה.

הוראות

1
בקבוצות, מעבדים את כל החומרים בבלנדר עד לקבלת מרקם חלק.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מוזגים לכוסות גבוהות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור מילקשייק. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.