קושיקשה
מוכן ב53 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

שיפודי סלמון בגריל

שיפודי סלמון בגריל
שיפודי סלמון בגריל דורשים בערך 53 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-12 ומחירו 1 מנות.47 דולר למנה. צופה הדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, מתכון פסקטרי יש 110 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, שיפודים, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. עם כפית ציון 66%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: שיפודי סלמון בגריל, שיפודי רוזמרין-סלמון בגריל, ו שיפודי טלה ותאנה בגריל עם זיגוג פלפל מנטה וחציל בגריל.

הוראות

1
פורסים סלמון לאורכו ל -12 רצועות ארוכות, ומשחילים כל אחד על שיפוד עץ ספוג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
2
מניחים בכלי רדוד.
3
בקערה מקציפים יחד את רוטב הסויה, הדבש, החומץ, הג ' ינג ' ר, השום והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
יוצקים מעל שיפודים, פונים למעיל.
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
5
בואו לעמוד בטמפרטורת החדר למשך 30 דקות. בסיום הכבישה, העבירו את המרינדה לסיר קטן, והבשלו מספר דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
באח גריל שמן קל. השחילו טריז לימון 1 על קצה כל שיפוד. מבשלים שיפודים על הגריל שחומם מראש למשך 4 דקות לכל צד, מברישים לעיתים קרובות במרינדה, או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. כרם אוברט לורן שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
אוברט לורן כרם שרדונה
אוברט לורן כרם שרדונה
2011 לורן ן שרדונה תמיד מזכיר אחד תערובת וינטאג היפותטי של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. לורן זו משנת 2011 ברורה באופן טבעי עם גווני כלורופיל ירוקים בקצה. ארומטים הם לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. הארומטים המובהקים של פירות ומינרלים נותנים תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. תחושת הפה מציגה תו עליון של גליצרין, ואחריו מבנה חומצי שנמצא רק אצל לורן.ליין בהירות מעורפלת קלה המציגה את מחויבותו של אוברט לייצור יין התערבותי מינימלי.