קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

שלום עוגות פרחים

שלום עוגות פרחים
המתכון שלום עוגות פרחים מוכן תוך כ 30 דקות,. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, ו ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 264 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עוגות אפויות בשקיות נייר, ציפוי וניל, מסטיק תבלין, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. נסו עוגות פרחים, עוגות פרחים, ו אמא " עוגות פרחים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לעוגות. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.