קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

שמנת חמוצה איטלקית

שמנת חמוצה איטלקית
קרנות שמנת חמוצה איטלקיות יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 16 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 372 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם חלמונים ביצה, סוכר מגורען, מים חמיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו קרני קרם בננה, Pierogi עם מילוי שזיף איטלקי ושמנת חמוצה מתובלת, ו סלט אורז בר ללא גלוטן עם Chanterelles, דובדבנים חמוצים וקשיו שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Antinori Badian Passignano קיאנטי Classico Gran Selezione. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.