קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

שעועית אפויה ברביקיו חמצמץ

שעועית אפויה ברביקיו חמצמץ
מתכון שעועית אפויה ברביקיו חמצמץ יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 275 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות זולה עבור יום האב. אם יש לך רוטב ברביקיו חריף, מים, מלח ים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. נסו שעועית אפויה חמצמצה, שעועית אפויה חמצמצה, ו שעועית ברביקיו " Smokin וילי אפויה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Mariettan Angeli Estate זינפנדל. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Marietta Angeli Estate Zinfandel
Marietta Angeli Estate Zinfandel
מרתפי מריאטה יושבים בכניסה לקניון קטן ליד עמק אלכסנדר. כרמי הנכס, הידועים בשם חוות אנג ' לי (Angeli Ranch) על שם המשפחה שהתיישבה שם במקור ב-1886, מחברים בין שבילי חצץ מהנהר לנולס מדורגת (knolls) בלתי נראים מקרקעית העמק. הקצוות של אתר זה ליצור יין כי הוא בעל גוף מלא אבל יש אלגנטיות מפתיעה ובהירות. זה מדהים זינפנדל הוא התעצם על ידי תוספות קטנות של פטיט סירה ו סירה.