קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות9
מגזין

שעועית ברביקיו Cajun

שעועית ברביקיו Cajun
שעועית ברביקיו Cajun עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 12 מנות. עם 424 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם נקניק, בשר טחון, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: טופו ברביקיו עם אורז Cajun, בוריטו הודו בסגנון Cajun rice & amp; ברביקיו, ו שעועית אדומה Cajun.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו בתפריט? נסה זיווג עם יין זינפנדל ורוזה. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק) עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
חברת יין האסיר Saldo Zinfandel (חצי בקבוק)
Dark ruby color with bold aromas of black licorice, black pepper, cherry, and baking spice. The entry is rich, full, and scintillating. The palate is mouthwatering and smooth with a hint of chocolate. The finish is voluptuous with soft, velvety tannins.Blend: 85% Zinfandel; 15% Blend of Petite Sirah and Syrah