קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

שפמנון עם סלסה פירות טרופיים

שפמנון עם סלסה פירות טרופיים
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית פסקטריאנית? שפמנון עם סלסה פירות טרופיים יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 220 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו פילה של שפמנון, סלט פירות טרופיים, פפריקה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. . מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. , שהוא מוצק. שפמנון עם סלסה פירות מתובל, שפמנון Cajun עם סלסה פירות, ו סלסה פירות טרופיים דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים מראש את התנור של broiler ולהגדיר את מתלה התנור על 6 אינץ ' ממקור החום. מעיל מחבת broiler עם ספריי בישול nonstick. לזרוק סלט פירות, תירס, בצל, פלפלים צ ' ילה, וכוסברה בקערה קטנה. שמור.
מרכיבים שתצטרך
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מניחים דגים על מחבת broiler מוכן; צלייה 4 דקות. הפוך דגים, מברשת עם מיץ לימון, ומפזרים פפריקה. מטגנים עד פתיתי דגים בקלות עם מזלג; 3 עד 5 דקות נוספות. דגים מובילים עם סלסה להגיש.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Chehalem 3 יין פינו גרי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.