קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות9
מגזין

שקד בקר צלוי

שקד בקר צלוי
שקד בקר צלוי יכול להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא חלב וקטוגני שחיפשתם. מנה אחת מכילה 340 קלוריות, 22 גרם חלבון ו-27 גרם שומן. מתכון זה מכסה 12% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-12 מנות. מתכון זה מטעם Taste of Home דורש עלה דפנה, מרק בקר וכף חומץ בלסמי, רוטב סויה ועד 5 שיני שום. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-55 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 52%. מתכונים דומים: שקדי בקר צלוי עם פלפל קלוי וזית שחור, שקדי בקר צלוי עם סלסת עגבניות צלויות, ושקדי בקר צלוי מדהים! איפה העיקר פה?.

הוראות

1
צלי עניבה ב-2 אינץ'. מרווחים עם מחרוזת מטבח. בקערה מערבבים את שאר החומרים; לערבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
חוט קצביםחוט קצבים
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
יוצקים 3/4 כוס מרינדה לתוך שקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת; מוסיפים את השקד. אטום שקית והפוך למעיל; מקררים למשך 8 שעות או לילה. מכסים ומקררים את שאר המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
3
מסננים וזורקים את המרינדה מבשר הבקר.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
4
מניחים את השקד על רשת בתבנית צלייה רדודה.
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
5
אופים, ללא כיסוי ב-425 מעלות למשך 45-60 דקות או עד שהצלייה מגיעה לדרגת העשייה הרצויה (עבור מדיום-רייר, מדחום בשר צריך לקרוא 145°; בינוני, 160°; עשוי היטב, 170°), מבסוטים מדי פעם במרינדה שמורה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
מעבירים לצלחת חמימה.
7
מניחים לעמוד 10 דקות לפני החיתוך.
8
מגישים עם יתרת המרינדה השמורה.
מרכיבים שתצטרך
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי עבור רוסטביף. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. אתה יכול לנסות את Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-46 דולר לבקבוק.
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
Raptor Ridge Shea Vineyard פינו נואר
יין שרירי עם צד רך, הבציר הזה של שיאה מציג את עצמו עם ניחוחות של דובדבן שחור, שזיף כהה, סרספרילה, רמז לתפוז מנדרינה ובשרניות מפתה. המשיי הקדמי מוביל לפה מלא של דובדבן כהה, חמוציות ותבלינים. חומצות מוגברות וטאנינים חזקים מציעים התאמה לגיל ותוספת מעצרת למרתף שלך. שילוב עם: חזה ברווז מעושן תה עם סויה להפחתת דובדבנים וג'ינג'ר במרינדה טרי טיפ צלי חזיר אפוי עם זיגוג חמוציות.