קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 3 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

שרימפס בגריל של אבא עם מנגו ופפאיה

שרימפס בגריל של אבא עם מנגו ופפאיה
השרימפס בגריל של אבא עם מנגו ופפאיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 489 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם ירקות אופציונליים, שיפודי ברביקיו, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב mangos אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-3 דקות. נסו שרימפס בגריל עם פפאיאן ירוק וסלט מנגו, טונה בגריל עם סלסה מנגו-פפאיה, ו שרימפס בגריל עם חרדל פפאיה (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גרי סקייפול. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.