קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס בשכבות

שרימפס בשכבות
שרימפס שכבתי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לכם גבינת שמנת, שרימפס, קרקרים חיטה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . עם כפית ציון של 28% המנה הזאת די גרועה. נסו התפשטות שרימפס בשכבות, שרימפס בשכבות להרתיח סלט, ו סלט קיסר שכבתי, שרימפס ופסטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
על צלחת גדולה, מורחים גבינת שמנת לקצה הצלחת. הגבינה צריכה להיות מופצת על 1/4 אינץ 'עד עובי 1/3 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
2
יוצקים רוטב קוקטייל במרכז הצלחת, משאיר טבעת 1 אינץ ' סביב קצה גבינת שמנת. הפוך ערימה של שרימפס על ידי כיסוי רוטב הקוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
גבינת שמנתגבינת שמנת
שרימפסשרימפס
3
סדר קרקרים על ידי דבק אותם בעמידה לתוך טבעת גבינת שמנת מסביב לקצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
קרקריםקרקרים
4
מקם אותם חזק כמו דומינו סביב הצלחת כולה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.