קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות63
מגזין

שרימפס המנגו החריף של פיטה ג'ונגל

שרימפס המנגו החריף של פיטה ג'ונגל
שרימפס המנגו החריף של פיטה ג'ונגל דורש על 10 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 1339 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן למנה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 1 מנות. אם יש לך רוטב סויה, שמן זית, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מצטיין של 84%. מתכונים דומים: שרימפס חריף מנגו, שרימפס מנגו מתוק ומתובל, ו שרימפס מנגו חריף חלפיניו.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.