קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

שרימפס וגמבו ירקות

שרימפס וגמבו ירקות
שרימפס וירקות גאמבו יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 455 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. גשו לסופר וקנו אורז רך, שרימפס, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: מרק גמביה ירקות, צדפות וגמבו ירקות, ו מרק סרטנים וירקות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו גריג ' יו אורגני Ziobaffan. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו