קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

שרימפס וגריסים נמוכים עם ירקות חרדל וידליה

שרימפס וגריסים נמוכים עם ירקות חרדל וידליה
שרימפס וגריסים נמוכים עם ירקות חרדל של וידליה עשויים להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. המתכון הזה מכסה 51% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 1366 קלוריות, 84 גרם חלבון, ו 91 גרם שומן כל אחד. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא יקר מתכון לחובבי אוכל דרומי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אם יש לכם ירקות חרדל וידליה, מלח, רוטב חם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. עם כפית ציון 74%, המנה הזו טובה. נסו שרימפס וגריסים נמוכים עם ירקות חרדל וידליה, שרימפס וגריסים נמוכים, ו השרימפס והגריסים הנמוכים של מישל (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן ירקות חרדל וידליה.
מרכיבים שתצטרך
ירוק חרדלירוק חרדל
בצל וידליהבצל וידליה
2
בינתיים מביאים מרק לרתיחה בתנור הולנדי;מערבבים לאט גריסים. מכסים, מפחיתים את החום ומבשלים 5 דקות או עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
גריסיםגריסים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה 1/2 כוס חמאה ו -3 המרכיבים הבאים. מכסים ומניחים בצד. (אם גריסים מתקשחים בזמן שתערובת השרימפס מתבשלת, מערבבים פנימה מעט חלב לפני ההגשה.)
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
גריסיםגריסים
חלבחלב
4
נקניק חום במחבת כבדה גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוציאים נקניק מהמחבת, מנקזים שמן ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
ממיסים 1 כף חמאה במחבת על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים שום ובצל ירוק; מטגנים 1 דקה. מערבבים פנימה נקניק, שמנת ושרימפס. מבשלים 4 דקות או עד שרימפס להפוך ורוד. מערבבים יין, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
נקניקנקניק
שוםשום
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
קרםקרם
מלחמלח
ייןיין
8
מגישים עם ירקות חרדל וידליה מעל גריסים.
מרכיבים שתצטרך
ירוק חרדלירוק חרדל
בצל וידליהבצל וידליה
גריסיםגריסים

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לחתיכותחמאה, חתוכה לחתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1בצל צהוב בינוני, קצוץצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש6ריבס, קצוץ טרי או קפואירוק חרדל וידליהירוק חרדל וידליה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגריסים לבישול מהירגריסים לבישול מהיר1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות נקניק נקניק קילבסה פרוס 1/2 אינץ ' עבהחבילות נקניק נקניק קילבסה פרוס 1/2 אינץ ' עבה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר מגוררת עם תוספת חדהגבינת צ'דר מגוררת עם תוספת חדה1קילוגרםשרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדאנג ' טרדיב פינו גריס. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס