קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

שרימפס ותבשיל צמחוני

שרימפס ותבשיל צמחוני
שרימפס ותבשיל צמחוני הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 196 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בצל, מיץ ליים, סקווש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. . הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו תבשיל ירקות אביב, נזיד ירקות לבבי, ו סתיו תבשיל צמחוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתוך שקית פלסטיק גדולה resealable, לזרוק את השרימפס עם מיץ ליים למעיל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר את הזרעים מ 2 של פלפלים חלפיניו ו 4 של פלפלים בננה. במעבד מזון, קוצצים את כל פלפלים חלפיניו, כל פלפלים בננה, בצל, במיה.
מרכיבים שתצטרך
3
לרסס מחבת גדולה ועמוקה עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את תערובת הפלפל במחבת, ומבשלים ומערבבים 5 דקות על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים עגבניות חתוכות לקוביות ומיץ, רסק עגבניות, ודלעת. מביאים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, ומבשלים 10 דקות, עד סקווש הוא במכרז. מתבלים בקורנית.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים את השרימפס למחבת. מביאים את התערובת לרתיחה, ומבשלים 5 דקות, עד שרימפס הם אטומים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.