קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס טריים סלט גזר עם רוטב סלט תאילנדי מהיר

שרימפס טריים סלט גזר עם רוטב סלט תאילנדי מהיר
שרימפס טריים סלט גזר עם רוטב סלט תאילנדי מהיר יכול להיות רק אסיה מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 279 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. לכו לחנות ותביאו חומץ אורז, גזר, שרימפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלט גזר ואוכמניות עם רוטב ג'ינג'ר טרי, סלט שרימפס תאילנדי עם רוטב בוטנים, ו רוטב הבית המיוחד של יום ראשון-מחפש רוטב לסלט שהוא שמנת, חריף, ומלא עשבי תיבול טריים? אתה יכול לעשות את זה רוטב סלט בבית בקלות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אטריות לפי הוראות החבילה. לשטוף עד מגניב, ואז לנקז ולמקם גדול bowl.In קערה גדולה נפרדת, לשלב מיץ ליים, חומץ ופלפל אדום כתוש כדי להפוך את ההלבשה.לזרוק אטריות עם 2 כפות של ההלבשה.לזרוק רוטב שנותר עם שרימפס, גזר, בוטנים, שאלוט ונענע.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים תערובת שרימפס על אטריות אורז.
מרכיבים שתצטרך
אטריות אורזאטריות אורז
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.