קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס לואיזיאנה מבושל איטי ודגנים

שרימפס לואיזיאנה מבושל איטי ודגנים
אם יש לך נקניק אנדויל, עגבניות, טימין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. נסו שרימפס ודגנים עם רוטב ברביקיו לואיזיאנה, חזיר צלוי עם כרוב מבושל איטי, שיבולת שועל ורוטב עגבניות, ו גריסים מלוחים עם כרוב מבושל איטי מן אפרו-טבעוני (מתכונים דומים).

מרכיבים

6(חוֹרֶף)נקניק אנדויל קצוץ דקנקניק אנדויל קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי צ'רביל טרייםגבעולי צ'רביל טריים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל טחון טרימלח גס ופלפל טחון טרי6ריבס, קצוץ טרי או קפואתיבול קריאולי מוכן, כגון Zatarain שלתיבול קריאולי מוכן, כגון Zatarain של1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון6ריבס, קצוץ טרי או קפואגריסיםגריסים30jumbosשרימפס, ראש בראש, רצוי מלואיזיאנה, קלופים ו deveinedשרימפס, ראש בראש, רצוי מלואיזיאנה, קלופים ו deveined11 קילו קישואים,מיץ לימון סחוט טרימיץ לימון סחוט טרי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)פלפל פיקילו קצוץ דקפלפל פיקילו קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות טחוןשאלות טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי שרימפס בסיסימלאי שרימפס בסיסי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרעי עגבניות קצוצותקלופים, זרעי עגבניות קצוצות2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.