קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

שרימפס מתובל מוקפץ

שרימפס מתובל מוקפץ
שרימפס מתובל מטוגן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 166 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם רוטב צ'ילי אסייתי, שמן צמחי, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. עם כפית ציון של 38% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: מערבבים שרימפס מטוגן ברוטב קוקוס חריף-ואל תשכח את כרוב, חביתת שרימפס / ביצים מוקפצות עם בצל אדום ומתכון שרימפס, ו נבטים מתובלים מוקפצים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.