קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות25
ציון בריאות1
מגזין

שרימפס מתובל צלוי עם סלט עגבניות

שרימפס מתובל צלוי עם סלט עגבניות
שרימפס מתובל ברביקיו עם סלט עגבניות נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian ומספק כ 25 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 50 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא פלפל קאיין, סוכר חום, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס מתובל צלוי עם סלט עגבניות, שרימפס מתובל צלוי עם סלט עגבניות, ו שרימפס מתובל עגבניות מיובשות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בבלנדר, מחית את 1/3 כוס עלי בזיליקום עם שמן זית עד חלקה. מתבלים את השמן במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.